Τρέχουσες εικόνες μετεωρολογικού radar (near real time) του Τμήματος Μετεωρολογίας. Οι εικόνες προέρχονται από τα radar του Τμήματος στην Λάρνακα (Ριζοελιά) και στην Πάφο (Νατά) και ανανεώνονται περίπου ανά 10λεπτο. Οι εικόνες διατίθενται σε μορφή jpeg και περιλαμβάνουν:
α. ανακλαστικότητα (reflectivity, in dBZ) σε CAPPI Mosaic, PPI & MAX DISPLAY
β. ταχύτητα Doppler (Doppler Velocity, in m/s) σε PPI & MAX DISPLAY
Αριθμός μαθητών δημοτικής εκπαίδευσης κατά τάξη, τύπο χχολείου και φύλο, σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα παρέχονται μέσω βάσης δεδομένων pxWeb και μπορούν να εξαχθούν σε μορφές xlsx, csv, px, json, κλπ.
Αριθμός ξένων μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης κατά επαρχία, αστική/αγροτική περιοχή, τύπο σχολείου και φύλο σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα παρέχονται μέσω βάσης δεδομένων pxWeb και μπορούν να εξαχθούν σε μορφές xlsx, csv, px, json, κλπ.
Αριθμός σχολείων και μαθητών μέσης εκπαίδευσηςκατά επαρχία, επίπεδο και τύπο σχολείου σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα παρέχονται μέσω βάσης δεδομένων pxWeb και μπορούν να εξαχθούν σε μορφές xlsx, csv, px, json, κλπ.
Αριθμός ξένων μαθητών δημοτικής εκπαίδευσης κατά επαρχία, αστική/αγροτική περιοχή, τύπο χχολείου και φύλο σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα παρέχονται μέσω βάσης δεδομένων pxWeb και μπορούν να εξαχθούν σε μορφές xlsx, csv, px, json, κλπ.
Αριθμός σχολείων, μαθητών, διδακτικού προσωπικού και μαθητών ανά δάσκαλο κατά επαρχία, αστική/αγροτική περιοχή και τύπο σχολείου, στη δημοτική εκπαίδευση, σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα παρέχονται μέσω βάσης δεδομένων pxWeb και μπορούν να εξαχθούν σε μορφές xlsx, csv, px, json, κλπ.
Ερωτήσεις βουλευτών προς τα αρμόδια υπουργεία και αντίστοιχες απαντήσεις που δόθηκαν, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου που ασκεί η Βουλή. Οι ερωτήσεις που υποβάλλονται από τους βουλευτές αναφέρονται σε θέματα που καλύπτουν όλο το φάσμα της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής του τόπου. Αν η ερώτηση δεν απαντηθεί από το αρμόδιο υπουργείο μέσα σε τριάντα μέρες ή αν η απάντηση δεν ικανοποιεί το βουλευτή που την υπέβαλε, αυτός έχει το δικαίωμα να εγγράψει σχετικό θέμα για συζήτηση στην ολομέλεια του σώματος.
Αριθμοί σχολείων και μαθητών ανά επίπεδο εκπαίσευσης και κατηγορία εκαπιδευτικούιδρύματος (δημόσιο/ιδιωτικό). Τα δεδομένα είναι σε ετήσια βάση και αφορούν την περίοδο από 1985/86 και εντεύθεν.
Υπηρεσίες διαθεσης δεδομένων που αφορούν στις θέσεις δημοσίων κτιρίων και υπηρεσιών (Landmarks Areas). Πρόκειται για κτίρια τα οποία αναγνωρίστηκαν από το Τμήμα Κτηματολογίου και Χωρομετρίας ως σημαντικά, βάση της χρήσης τους, και περιλαμβάνουν: Σχολεία, Νοσοκομεία, Εκκλησίες, Κυβερνητικά κτίρια, Αστυνομικούς Σταθμούς, Πυροσβεστικούς Σταθμούς κτλ). Τα δεδομένα αφορούν Κυβερνητικές Υπηρεσίες και Παροχές.