Δημοσιοποίηση δηλώσεων περιουσιακών στοιχείων / πόθεν έσχες Ορισμένων Δημόσια Εκτεθειμένων Προσώπων και Ορισμένων Αξιωματούχων της Κυπριακής Δημοκρατίας, σύμφωνα με τον Περί του Προέδρου, των Υπουργών και των Βουλευτών της Κυπριακής Δημοκρατίας (Δήλωση και Έλεγχος Περιουσίας) Νόμο του 2004 (49(I)/2004). Με βάση την πρόσφατη Απόφαση/Γνωμάτευση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, ημερομηνίας 27 Μαΐου 2017, όλοι οι πιο πάνω αξιωματούχοι υποχρεούνται να δηλώσουν τα περιουσιακά στοιχεία τόσο των ιδίων, όσο και των συζύγων τους και των ανήλικων τέκνων τους.
Δημοσίευση διαγραφών από την Τεχνική Επιτροπή Διαγραφών Μη Εισπράξιμων Δημοσίων Χρημάτων, Υλικών και Αξιών, σύμφωνα με τον Νόμο περί της Λογιστικής και Δημοσιονομικής Διαχείρισης και του περί Χρηματοοικονομικού Ελέγχου της Δημοκρατίας, Ν.38(Ι)/2014.
Τα δεδομένα είναι σε ετήσια βάση και χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: (α) διαγραφές πάνω των 1000 ευρώ και (β) διαγραφές κάτω των 1000 ευρώ.
Δημοσιοποίηση συναλλαγών της κυβερνησης με φυσικά και νομικά πρόσωπα που έλαβαν πέραν των 5 χιλιάδων ευρώ, ανά κονδύλι δαπάνης της. Η δημοσιοποίηση γίνεται με βάση τον Νόμο περί της Λογιστικής και Δημοσιονομικής Διαχείρισης και του περί Χρηματοοικονομικού Ελέγχου της Δημοκρατίας, Ν.38(Ι)/2014. Τα δεδομένα είναι σε ετήσια βάση και παρουσιάζονται σε ξεχωριστή κατάσταση ανα Τμήμα / Υπηρεσία / Ειδικό Ταμείο.
Οικονομικές συναλλαγές της Κυβέρνησης οι οποίες αφορούν φυσικά ή νομικά πρόσωπα που έλαβαν πέραν του ενός εκατομυρρίου ευρώ από την δημοκρατία κατ' έτος.
Τα δεδομένα είναι σε ετήσια βάση και αφορούν την περίοδο από το 2014 και εντέυθεν
Δείκτης Αξίας κύκλου εργασιών χονδρικού και λιανικού εμπορίου και επισκευής μηχανοκίνητων οχημάτων σε τριμηνιαία βάση. Ο δείκτης είναι δομημένος με βάση την ταξινόμηση NACE Rev.2 (από 2005) και την προγενέστερη NACE Rev.1.1 (έτη πριν 2005) και είναι διαθέσιμος σε ξεχωριστά αρχεία κατ΄έτος από το 2000 και εντεύθεν.
Δείκτης Αξίας κύκλου εργασιών χονδρικού εμπορίου εκτός μηχανοκίνητων οχημάτων σε μηνιαία βάση. Ο δείκτης είναι δομημένος με βάση την ταξινόμηση NACE Rev.2 (από 2005) και την προγενέστερη NACE Rev.1.1 (έτη πριν 2005) και είναι διαθέσιμος σε ξεχωριστά αρχεία κατ΄έτος από το 2000 και εντεύθεν.
Δείκτης Όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου εκτός μηχανοκίνητων οχημάτων σε μηνιαία βάση. Ο δείκτης είναι δομημένος με βάση την ταξινόμηση NACE Rev.2 (από 2005) και την προγενέστερη NACE Rev.1.1 (έτη πριν 2005) και είναι διαθέσιμος σε ξεχωριστά αρχεία κατ΄έτος από το 2000 και εντεύθεν.
Δείκτης Αξίας κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου εκτός μηχανοκίνητων οχημάτων σε μηνιαία βάση. Ο δείκτης είναι δομημένος με βάση την ταξινόμηση NACE Rev.2 (από 2005) και την προγενέστερη NACE Rev.1.1 (έτη πριν 2005) και είναι διαθέσιμος σε ξεχωριστά αρχεία κατ΄έτος από το 2000 και εντεύθεν.
Στατιστικά δεδομένα που αφορούν τον τομέα του χονδρικού και λιανικού εμπορίου καθώς και της επισκευής μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών για την περίοδο από 2005 και εντεύθεν. Τα δεδομένα είναι σε ετήσια βάση και περιλαμβάνουν:
(α) Κύκλος εργασιών (€εκ.)
(β) Αξία παραγωγής (€εκ.)
(γ) Προστιθέμενη αξία σε τρέχουσες τιμές (€εκ.)
(δ) Αριθμό απασχολούμενων ατόμων
Προϊόντα που αποσύρονται από την κυπριακή αγορά, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, επειδή κρίνεται ότι εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών.
Τα δελτία εκδίδονται σε μορφή PDF.
Αποφάσεις που λαμβάνονται από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) και τον Διευθυντή της, προβλέπονται από τους πιο κάτω Νόμους:
- Ο περί των Αθέμιτων Εμπορικών Πρακτικών των Επιχειρήσεων προς τους Καταναλωτές Νόμος
- Οι περί των Καταχρηστικών Ρητρών σε Καταναλωτικές Συμβάσεις Νόμοι
- Οι περί της Γενικής Ασφάλειας των Προϊόντων Νόμοι
- Οι περί των Βασικών Απαιτήσεων που πρέπει να πληρούν Καθορισμένες Κατηγορίες Προϊόντων Νόμοι
- Ο περί των Δικαιωμάτων των Καταναλωτών Νόμος
Το σύστημα Generic Rapid Alert System–RAPEX, είναι ένα ευρωπαϊκό σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης για τα επικίνδυνα καταναλωτικά και επαγγελματικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και στις αγορές των άλλων κρατών που συμμετέχουν στο σύστημα, δηλαδή της Νορβηγίας, της Ισλανδίας και του Λιχτενστάιν.
Τα τρόφιμα, ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός και τα φαρμακευτικά προϊόντα δεν καλύπτονται από το σύστημα GRAS-RAPEX, αφού περιλαμβάνονται σε άλλα συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης.